Jest coś co nie daje mi spokoju, co doprowadza do tego, że marznę na przysłowiowym drzewie w środku nocy wpatrując się w majaczące cienie i czarne plamy. Kto tego nie spróbował pewnie mnie nie zrozumie. Znajdą się tu pewnie i tacy którzy bez zastanowienia będą pluć mi w twarz wyzywając od morderców napawając się radością z dobrze wykonanej pracy „EKOLOGA”. Jestem gotowy i na to. W zasadzie to nawet na to liczę i nie jest to spowodowane jakąś dewiacją a chęcią przedstawienia swoich racji i podjęcia dialogu.

Ci, którzy spodziewają się tutaj tylko krwawych relacji z polowań pewnie się zaskoczą bo mam zamiar pisać i pokazywać to co w łowiectwie najcenniejsze:
Tradycje, gwarę, muzykę, kynologię łowiecką, sokolnictwo, gospodarkę łowiecką. Na temat polowania pewnie też coś będzie.
I to pewnie tyle tytułem wstępu. Czas pokaże jak się to wszystko rozwinie...


wtorek, 10 marca 2015

„Róg Wojskiego” (Mistrzostwa Polski w grze na rogu myśliwskim)

To dla sygnalisty najważniejszy konkurs w roku. To w tym miejscu najłatwiej zaobserwować zmiany jakie dokonują się w naszej muzyce. Tu, co roku spotykają się najlepsi soliści i zespoły z całego kraju. To w tym miejscu najłatwiej ocenić swój poziom gry i odpowiedzieć sobie na pytanie w jakim miejscu się znajduję, ile jeszcze pracy przede mną.
Samo solowe uczestnictwo w tym wydarzeniu to już nie lada wyróżnienie, na które trzeba sobie zapracować. Mianowicie należy wystąpić na swoim konkursie regionalnym i być w czołówce. Ilość osób w poszczególnych solowych klasach uzależniona jest od ilości sygnalistów należących do Klubu Sygnalistów Myśliwskich PZŁ z danego regionu. Podkarpacie będzie w tym roku miało pięcioro reprezentantów w klasie A i po troje w klasie B i C.
Klasa A
Miejsce startowe
Solista
Ilość punktów z eliminacji
28
Walkowiak Marcin
282
31
Kopera Bartosz
281
32
Wilk Paweł
281
58
Sowa Maciej
261
59
Atemborski Maciej
260
Klasa B
28
Gazda Grzegorz
274
42
Marciniec Dariusz
269
53
Smyk Arkadiusz
265
Klasa C
26
Fila Klaudia
274
32
Mielniczek Grzegorz
272
33
Słotwiński Hubert
272
Każda klasa to około sześćdziesięciu uczestników. Patrząc po miejscach startowych można wywnioskować, że jako region swoim poziomem zbliżamy się do średniej krajowej.  Tegoroczny XX Ogólnopolski Konkurs Sygnalistów Myśliwskich „O Róg Wojskiego” odbędzie się w Brynku i Koszęcinie w dniach 21-24 maja. Miło mi poinformować, że wraz z Pawłem Wilkiem będziemy reprezentować Mielec i podkarpacie…. oczywiście, jeżeli uda nam się wyrwać od własnych spraw. I tu czas na wyjaśnienia… ostatnio na blogu jest trochę cicho, otóż chciałem obwieścić przyczynę… PO RAZ DRUGI ZOSTAŁEM TATĄ!
Kto ma małe dzieciątka w domu ten pewnie rozumie jak ciężko wygospodarować jakikolwiek czas… ale jestem szczęśliwy!

Na dziś to pewnie tyle. 

1 komentarz:

  1. Trzymam kciuki w maju :D , ale pamiętajcie, że ja za swoich też trzymam. Gratulacje, dziecka :D

    OdpowiedzUsuń